yenimelekk 10 aylığız ve bizde de aynı problem var.Kilo alımı azdı zaten bu zamana kadar en son gittiğimiz doktor bu çocuk zayıf dedi en az 1.5 kg alması lazım 1 yaşında gel kontrol edelim dedi.Mama,muhallebi,cici bebe,muz karıştır ara öğünlerde yedir dedi.İnşallah faydası olmuştur ek gıda ve onu veriyorum mamayı sade içmiyor öğürüyor.Kendim bisküvi yapmıştım onu kullanıyorum cici bebe yerine bi de kuruyemiş koyuyorum bazen pekmez, bugün 1 hafta oldu haftaya sağlık ocağına kontrole götüreceğim almış mı diye