Glsmm4 30 aylık kızım var 1 ocak kusma ishal oldu acile götürdüm zinco probiyotik verdi geçti 1 hafta sonra tekrar yine aynı şekilde yine götürdüm aynı ilaçları içsin dedi düzeldi 1 hafta geçti bugün yine aynı şekilde şu içse bile kusuyor
brvnkr Glsmm4 benım bebegım oyle gecen gunlerde cok kustu bugun de yıne kusmaya başladı dolu dolu kusuyor midesı bulanıyor
Funda-12 Glsmm4 merhaba bizlmde aynı mide bulantısı ishal var kusma yok şimdilik salgın mı var anlamadım
Arelinnannesi brvnkr benim oğlum da öyle dün gece birden kalktı kusmaya başladı bi halsizlik bi ateş noluyor anlamadım
Arelinnannesi brvnkr yani birden oldu zaten halsizdi gece yarısı çok dikkat edemedim ama bugün sadece ara sıra ateşi çıkıyor hala o kadar kusma yok çok sükür keyfi eh işte iştahı kapandı yarından itibaren tekrar çinko şurup vermeye devam edicem
ikiprenses_annesi Önce eşim oldu sonra ben sonra 3 çocuğum 2 4 6 yaş hepimiz serum takıldık kusma ishal bitti ama benim hâla karında şişlik bulantı gelip gidiyor iştahsızlık devam ediyor bilmiyorum ne zamana düzelir hazır su için