user2108 Omzumdan göğsüme kadar nefes alıp verirken batıyor yatıp kalkarken bi yere eğilirken acayip ağrıyor kesin üşütme ağrısı havluyu ütüleyip koyuyorum ama başka hızlıca geçirecek bir yöntem biliyorsanız lütfen söyleyin