Beyza17 cocuk cerrahisi ile görüşün öncelikle sünnete uygun mu değil mi erken mi geç mi en dogru cevabı onlar söylüyor ve tabiki cocuk doktorunuzda. Ben yedi aylıkken yaptırdım ve iyi ki yaptırmısım henüz bebek olduğu için ve gercekten bezle cabuk iyileşiyor lafı dogruymus sadece ilk çişi sonrası cok cok agladı sonra hiç sünnet olmuş gibi diildi