Kızlar bayram da bebeğim tam 6. Aya girmiş oluyor mart 30 da. Konyaya bayrama gitmek istedim ailemin yanına ama eşim soğuk oluyor konya cocugu o soğukta götürmek istemem dedi istiyorsan yine de gidelim dedi benim de içime şüphe düşürdü.. havalar 1 nisanda oralarda nasil? Güneşsiz, soğuk mu .. böyle olunca içime sinmiyor iste :(((