Selintc benimkilerin arası 14 ay bebeğim 5 aylıkken hamile kalmıştım. Ve hamileliğimin 8. Ayında kestim. Doktor kontrolünde emzirdim tabii sık sık kan tahlili veriyordum ilk aylar çok fazla tansiyon düşüklüğüm olmuştu eğer tansiyonun düzene girmezse emzirmeyi bırakman gerekir demişti doktorum beslenmene dikkat et çünkü kendini, emzirdiğin bebeğini ve karnındaki bebeği sen besliyorsun 3 kişiye yetecek besin almalısın hayırlı olsun inşallah kolay bir hamilelik geçirirsin sağlıkla kucağına alırsın❤