belinayannesi8 evet bekarken değerler eğitimi anaokulu ögretmeniydim evlendim başka yakadayım kimsem yok bir ablam var bir saat otobüsle, soğuk gidemiyorum komşum yok arkadaşım yok yalnızım bu hayatı sevmiyorum boguluyorum nankörlük etmek istemiyorum elhamdulillah saglıklıyım insanoglu işte