Peki kilosu nasıl? Bence boyuda uzamıştır bu arada. Benim bebeğim bu ara hasta iştahsız o nedenle çok doktorla görüştüm sağlık ocağındaki kontrolde 66 boy dedi hemşire 4.ayında. 15 gün sonra özeldeki doktor 62 dedi şaşırdım sağlık ocağı 66 demişti dedim gel bak dedi gösterdi sorgulamış gibi olmayım diye tmm diyip geçtim başka bir hastanedeki kilo boy ölçüm yapan kadında 64 dedi. Yorum dahi yapmadım 😂 böyle de absürt bi durum var ortada. Kimisi bacağını düz tutup ölçüyo kimisi gelişigüzel o an.