Bsmdg benimkide 3 aydır her ay 200 gram alıyor doktor az buluyor şuan 9.5 aylık fakat kan değerlerine bakıldı bi tek b12 si düşüktü takviye kullanıyoruz şimdi yapısalda olabilir bilemiyorum ama insanın ister istemez canı sıkılıyor tabi her hafta kıyma tavuk ve balık yediriyorum ilik sulu çorba yapıyorum ıspanak pırasa vs yediriyorum malesef aynı ilerliyor