tugcedefneumay 37 gün önce doğum yaptım dikişlerimden düşmeyen vardı hala daha dün düşmüş hala hassasiyet ve akıntı var normal midir sizce
denizalismom tugcedefneumay 40 muayenesine gidin doktor bi baksın. Benim 25 günde kesildi kanamam. Dikişlerim de erken düşmüştü
asli08 Ayy benimde gec iyileşmisti normal dogum cok zor ya doğumdan çıktıktan sonra ne oturabildim ne yuruyebildim oturamadigim için zor emzirmistim pişman olmuştum normal dogurduguma