Kupeklergiremez
Ben iki bebeğime de kullandım hala da kullanıyorum sabah kahvaltısı olarak çeşitleri mevcut zaten gecesini de kullanıyorum gayet kurtarıcı oluyor benim açımdan
Hazırlanışı kutu da yazıyor ama o tarif tutmuyor baya sıvı oluyor ne kadar ml yapmak istiyorsan sıcak ya da içebileceği sıcaklıkda ki suyu bir kaseye boşalt toz mamayı çatal yardımı ile suyun içerisinde aç toz mama da senin göz kararın ve yavaş yavaş ekle mamayı açtıkça katılığına sen karar verirsin bebeğin yiyebileceği şekilde he bir de not biberon başlığını biraz da genişletmeyi unutma sonra çekemiyorlar ona dikkat edersin 🥳 ayrıca herobaby ve diğer kullandığı toz maması varsa da karıştırıp da yapabilirsin i
Hero baby yi kendindin de zenginleştirebilirsin içerisine bisküvi labne pekmez vs gibi