sendrom58 Kızlar ilk oglumdan hastalık kapmıştı 1 aylıkken, balgamı bir türlü geçmiyor. Temizliyorum burnunu rahatlıyor, sonra yine aynı… ne yapabilirim
nrfsnykp sendrom58 canım mama veriyorsan mamadan da olabilir belki hastalıktan değildir ben kızıma mamada veriyordum aşırı balgam yapıyordu mama
aura_meselesi_bu_sekerim sendrom58 gecmezse doktora gidin ilerlerse yogunbakima alinir Cok kucuk bebegin
nrfsnykp sendrom58 Aptamili kullandım onda balgam yapınca hero bybiye gectk oda yaptı mamayı biraktim