mhrcnnn 1 aylık bebeğim anne sütüyle besleniyor sütüm normal seviyede idrarı da normal ama bugün kaka yapmamasının 4. Günü neden yapmıyor hasteneye gitmeli miyim 🥲
elifmr mhrcnnn bebeğiniz ıkınmıyosa normal bı durum rahatsız olmuyosa benim.bebegimxe bebekken 6 gün yapmamıştı çok ıkınıyodu hastanede fitil verildi öyle yapmisti
susu13 elifmr fitilin hepsi mi verildi 3aylık bebeğe korkuyorum ben ne kadarını vermek gerekir bizimkinde anne sürü alıyor kaka yapmıyor
susu13 elifmr benimki 3. Ayına girecek ben çok korkuyorum fitili koymaya hepsini koysam birşey olur mu en azından biraz rahatlasın istiyorum
KaranimEgem Benim ki 8 gün yapmıyordu bazen sonra gliserin fitil var onu denedim yapıyor şimdi üç günü geçerse atıyorum yine
bsrz Benim bebeğim de çok kabız olurdu kulak çöpünü zeytinyağına bandırıp poposunun ucuna uyarı verir gibi masaj yapınca yapardı kakasını 8 günde bir yapardi
thetkc bsrz Evet bende tam bunu diyecektim.. Hiçbir çocuğumda fitik kullanmadım.. Ilık duş, zeytinyağ ile uyarıp masaj yapınca hemen yapıyordu diğerleri şimdiki bebişimde öyle.. Birde rezene çayı içiyorum ben ne gaz ne kabızlık bişey kalmıyor 🍀🥰
melkrtl mhrcnnn tuvaletini yaparken fark ederseniz çığlık atarcasına morarır gibi kırpkırmızı oluyorsa yaparken çocuk doktoruna değil çocuk cerrahisine getirin poposunda çatlak yada daralma olmuş olabilir