Kızlar öncelikle sağlıkla doğdun tüm bebeklerimiz ama erkek çocuk erken oynar derler bi tanıdığım iki buçuk ayda hareket ediyor demişti ilk aylar oynama oluyor diye bendede su an aynısı var yaşayan bar mı büyüklerimiz de hep der kızlar nazlı olur erkekler çabuk oynar diye ? Sizce