Arkadaşlar merhaba , bebeğim 9,5 aylık gündüz 2 uyku yapar. Uyku saat aralıkları felan da ayına göre uygun hersey. Saat 21:30 da gece uykusuna yatırırım ama neredeyse 10 gündür yarım saat sonra ağlayarak uyanıyor sonra saatlerce uyutmaya çalışıyorum ,sebebi ne olabilir aynı durumda olan var mı? Yani o kadar yoruldum ki kafam catlıyor uykusuzluktan