shnmlk Selam kızlar Sezeryan doğum yaptım suanda bebeğim 3 aylık, çok fena bir sekılde ağrılarım var gece yatakta daha çok oluyor ağrılarım. Sizlerde de bel ve sırt ağrısı var mı bunun için ne yapmalıyım
YumukluSucurtaa shnmlk acile gidin iğne vururlar benimde belim tutuluyor bel ağrısı için 3 doktorda bana diclaflom verdi çok kötü olunca atıyorum
lazzz61 Ah ah bir yaşına giricek oğlum bel ağrısı beni mahvediyor fizik tedavisi alacağım geçmiyor sabah uyandığımda ağlamak istiyorum ağrıdan😖
Serifealya Belinizin ortasi boş ondan dolayı ağlıyordur benim de 2.5 yıl oldu dogum yapalı belim orası boşluk olduğu için agri yapıyor korse takarsan cok agriniz kalmaz