eminekoc9 Sezeryandan 53 gün sonra adet oldum ama malesef 2 adetimi olmadim ve hem emzirip hem mama veriyorum test yaptim negatif sizinde böyle oldumu ve ya oluyormu en kötü doktora gidicem
Serifealya Bebek memeye düşerse ondan dolayı adetiniz gecikir ben dogumdan 6 ay sonra olmuştum adeti yani
mutlukidss Bende aynı canım doğumdan sonra ilk adetimi oldum 15 aralıkta ama bu ay olmadım gecikti sebebi emzirdiğimden dolayı diye düşünüyorum inşallah düzene girse de rahatlasam yaa 😣