Kızım martta 2 yaşına gelecek hala ek gıdaya geçmedi her doktor sütü kes dedi . İki gündür kesmeye çalışıyorum gündüzleri vermiyorum 12 saat aç kalıyor sütü bekliyor emmek için . Kafayı yicem . Nasıl yol izlemeliyim. İnat ediyor tv bile acıyorum yesim diye yemiyor