gulsenakbnar bu kucağa atıştırma durumunu anlamıyorum. Bu dünyada anne kokusundan daha huzurlu, sakinleştirici bir şey var mı ? 25 yaşındayım hala annemin kokusu bana çocukluğumu hatırlatır, stres seviyemi azaltır. El kadar bebeği neden bundan mahrum etmeliyim ? Eskilerden beri süregelen bir durum var tak ağzına emziği, kundakla, at kenara, ağlasa da dokunma. Ee ağlayan çocuğu sen kucağına alıp sakinleştirmeyince çocuğa kucağa gelmemeyi değil, alışılmış çaresizliği öğretiyorsun. Çocuk biliyor ki ağlamasını duyan kimse yok bir süre sonra ağlamayı kesiyor. Bu da aradaki bağı zedeliyor. Evlilik çağına kadar kucağımızda gezecek halleri yok. Tadını çıkartma vakti.