minikurabiyeninannesi
Kızım 40 haftalık 3.5 kilo 51 cm doğdu 26 aylık bir yaş gibi duruyor hem boyu hem kilosu geride ,Normal zamanda ve kilogramda doğduğu anne sütü aldığı halde 1 yaşına kadar kustu ilk zamanlarda kilo kaybı oldu bırakın almayi, herşeyi yiyen bir çocuk olmasa da bir bebeğe göre iyi sayılır yer ama asla kilo alıp boyu uzamiyor her gittiğimde doktorlardan e siz de kisasiniz lafını duyup duruyoruz ,aşırı hasta olmaz olduğu zaman haftalar sürüyor çünkü asla bir buhar bir damla yapamazsin sanki çocuğu parcaladik gibi ağlar uyku yok 4 de uyandı bu saat oldu ,10 aya kadar hep gaz sancısı çektik ,aşırı derecede salya problemi vardı hiç bir kiyaferini şöyle önüne yakalık takmadan giydirmedim hala da devam ediyor ve dişleri tamamen bitmedi bunların ustine 2 yaşına kadar ne ekran ne telofon görmediği halde 15 kelimeden fazlasina gecememistik ki kendim öğretmenim herkes bunu söyledi e senin kızın neden konuşmuyor,erken yürüdü algılaması çok iyi şu duvara tirman de bir yolunu bulur hep zor bir çocuk oldu ben de ilk bebeğimi kaybettim Rabbim sağlık versin buyuyecekler sadece sen ben değiliz demek istediğim üzme kendini