merveasellina burun akıntısı ile başladık 25 gün önce . 15. gununde hafif ateş oldu . 2 gün öyle geçti . 3uncu. Gün öksürük başladı . Ballı ihlamur icirdim ara ara hava da verdim geceleri boğulma gbi olunca . Odasinn petegini kapattım serinde yatrdim . Terleyince üst değiştirme . Theranatur şurup verdim. Hala devam hafif ama. Geceleri sanrsam geniz akintisindan oksuryoda olabilir bnmki . Şükür bugüne kadar geldim . Geceleri kötü oluyordu. Bnde hastalandım üstüne . Eşimde hasta . Ne oluyo bilmiyorum . .. he 3 gundurde göğüs kafesi ile ayak altına bebek viks i suruyorum .