hirrraöncelikle hepinize geçmiş olsun canım . evde nebilizatör( buhar makinesi )varsa içine biraz fizyolojik serum koyup buhar verip sonra burnunu çekebilirseniz bebiş birazda olsa rahatlar belki, ıhlamur falan kaynatın boğazlarınız yumuşar hepinize iyi gelir diye düşündüm ama sizde hastaymışsınız çok zor oluyor ya en kısa sürede atlatırsınız inşallah