Arkadaşlar, maddi imkanlarımız dahilinde bir ev aldık. Çok içimize sinerek… yalnız mutfak inanılmaz ufak. Şuanda da ufak bir mutfağım var ama bu çok küçük. Bir de amerikan. Dolaplar çok kullanışsız, dolap yok resmen. İlk evim olduğu için, illa bir eksiği olacak, bismillah diyerek aldım. Kombiyi balkona çekeceğim. Eşyalarımı azaltacağım baya. Ama bu kadar küçük mutfağı napsam bilemedim. İlk başta kapatırım dedim ama yer iyice mi daralır acaba? Taşınmak da istiyorum, fikirlerinize açığım:)
https://hizliresim.com/pderugn