nsinemali biberonla alınmaması daha iyi değil mi sizce . Bence biberona alışması göğsünüzü emmesi sıkıntı olur sonra. Bende bebeğimi emziriyodum ve kızıma ilk bi süre çay kaşığıyla vermiştim sonra tatlı kaşığıyla bi süre sonra da çay bardağına azcık koyup çay bardağıyla içirdim. Hiç biberon kullanmadık. İlk bi minik biberonla denemiştim göğsüme alışkın olduğu içn biberonla sert geldi galiba içmedi bende zorlamadm dediğim şekilde sırayla ilerledik çay kaşığıyla başlayıp bence daha iyi oldu böyle bardağa çabuk alıştı