serap0707 26 günlük bebis emip uyuyorsa doymusmudur? ya doymadiysa da uyuyosa açlıktan sekeri düşüp bisey olur mu anlamıyorum. Mama da veriyorum. Bazen mama yiyor emdikten sonra bazen yemiyor ben bu işi çözemiyorum
aylincee serap0707 çişli bez sayisindan anlarsınız doyup doymadığını.Gunluk bir paket margarin ağırliginda yapıyorsa doyuyordur.Bir de siz 2 saatte bir emzirin uyanmazsa bile altını açın uyandırın emzirin
skubra serap0707 10 15 dk memede kalıyorsa kendi bırakıyorsa eğer doymuştur şöyle az emdiğini hissettğiniz zaman uyandırın uyumasına izin vermeyin 2 saatte bir uyandırıp verin ..kan şekerinin düşmesi için uzun bir süre aç kalırsa düşer böyle olumsuz şeyler düşünmeyin bol bol emzirin 🙂sağlıkla büyüsün
Tugba19_ serap0707 memeyi emince kendi bırakıyorsa rahatlayıp uyku moduna geçiyosa ve çişini iyi yapıyosa doyuyodur merak etmeyin
serap0707 skubra sıkıntı zaten kendi istemeyince ağzını açmıyor sıkıyor çenesini elimle de açamıyorum islatiyorum elini yüzünü suyla her şeyi yapıyorum kendi istemeyince uyanmiyo mama da yemiyo emmiyoda Ke Di isteyince maşallahı var
skubra serap0707 doğum yaptığınız hastane de mutlaka emzirme danışmanı vardır kendilerinden destek alabilirsiniz