Aryassmom çocukların nabzı büyüklerden yüksek olur. 3 yaş üst sınır 130dur. Lütfen telaş yapmayın. Yine de kalbini gösteriyorsa bir doktora görünmekte fayda var. Kansızlık vs nabız artışı yapabilir. Büyüklerde 130 nabız çok olsa da çocuklarda gayet normal olabilir. Benim 5 yaşındaki kızımın nabzı 129du. Götürdüm gayet normal çocuk o dediler 2 doktora gösterdim. Enfeksiyon, öksürük, kansızlık, hastalık dönemi de etkiler.