Kızlar iki gündür işe başladım, kızım hem yaşının getirdiği ağlama, inat, bağırma ile beraber, işime de adapte olmaya çalışıyor, bu aralar çok bunalmış durumdayım, hem ona yetişmekten hem işe başlamış olmaktanz galiba eskisi gibi ilgilenemiyorum ama bunun farkında da değilim çok, vicdan azabı çekiyorum, sizin de bu dönemler böyle oluyor muydu, eski anneliğime dönmek istiyorum, sabrım tükenmiş gibi,.en ufak şeyde yoruldgumu bunaldigimi hissediyorum