Sürekli denemek gerekiyor. Ben MHRS üzerinden hep geceleri bakıyordum aylar sonra kızıma ve kendime randevu alabildim. Bu şekilde aylarca denedim ama cidden. Geçen ay yeni doğan oğlumun muayenesi vardı göz bölümüne gittik randevusuz sabah erken saatte gelen hastalarda vardı 7de gelmişlerdi resmen ama ne kadar beklediler bilemiyorum, o şekilde bi yol izleyen de oluyor.