ahsenguzum uyku danışmanları karanlık oda olması lazım diyor. Bizim yatak başlığında loş bi ışık varr ben onu açıyorum. 3 aylık olduk biz de. Çünkü tamamen karanlık olunca ben sürekli telefonun ışığıyla bakıyorum bu defa. Döndü mü, kustu mu, yüzünü mü kapattı diye.