Canlar selam. 6 yasinda bir kızım 9 aylik bir ogkum var. Kızım anaokuluna gidiyor ama cok az kalıyor okulda 4 saat öğleden sonra benimle. Diğeri sürekli ilgi istiyor. Esim yoğun calisiyor. Öyle bunalıyorum ki bazen nefes alamıyorum. Konuşmak dahi gelmiyor içimden. Uyusunlar diye saat sayıyorum ama acaba şükürsüzluk mu ediyorum diye kendimi sorguluyorum ikiside uyuyunca. Normal duygular mi bunlar gerçekten merak ediyorum