fatmaylmz0 Öncelikle içini ferah tut inşaAllah bu zamanların yerini güzel günler alacak diye düşün.
Benimde bebeğim kanala sıkıştığı için oksijensiz kaldı oysaki son ana kadarda her şey çok iyi gidiyordu.
Oksijensiz kaldığı için 3 gün soğutma, yanlış hatırlamıyorsam 32 saat ısıtma tedavisi uygulandı.
Soğutmada 2 defe havale geçirdi.(bundan sebep 2 tane nöbet ilaçları verilmeye başlandı.)
Soğutma ve ısıtma süreci bittikten sonra emme yutkunma refleksi olmadığı için yoğun bakımda kalmaya devam etti.
Her görüşe gittiğimde en kötü haberleri alıp dönüyordum.
Emme refleksi çok şükür fizik tedaviyle gelişince emzirmem için 1 hafta gel git yaptım. Biberona alıştığı için, emme refleksi çokta güçlü olmadığı için tabi ki emzirmem çok iyi olmadı ama pes etmeden sürekli emzirmeyi denedim o süreçte psikolojik olarak çok kötüydüm.
Sağım yapmak zaten yorucu, yıpratıcı bebeğinden ayrı kalmak ve belirsizlikle savaşmak çok daha yorup yıpratıyordu.
Eeg sonucuna göre taburcu olup olmayacağımız taburcu olsak bile sürecin devam edeceği bilgisi veriliyordu sürekli.
Tam 12 gün sürdü yoğun bakımımız eeg sonrası taburcuya karar verildi.
2 nöbet ilacı+fizik tedavi+çocuk nöroloji takipli ilerledik.
Şu an 3 ay 2 günlüğüz fizik tedavi doktoru geçen ay hareketleri, gelişimi güzel bulduğunu daha gitmemize gerek kalmadığını ama eğer hareketlerinde gerileme farkedersek ve 7.ayında oturması oluşmadıysa tekrar gitmemiz gerektiğini söyledi.
Onun harici hala nöroloji takipli ilerlemeye devam ediyoruz. Umuyorum ki bu günler geride kalacak koştukları günlere şahitlik edeceğiz.🌸