tursihan bende iyi olur diye lcwden aynı şekilde 1 tog tulum aldım çorap bile giydirmedim sadece kısa kolllu zıbın giydirdim ve 3 gün denedim gece baktığımda terlemeyen oğlum terliyor sabahsa ensesi göğsü soğuk oluyordu doktoru ile görüştüğümde kullanmamamı tog tulumların oda soğuk dahi olsa kumaş yapısından dolayı terlettiğini ve gece de değiştiremediğimiz için terin soğuyup hasta edeceğini söyledi ve nitekimde oğlum hemen arkasından hastalandı. O yüzden normal pijama takımı giydiriyorum