ebru_ebru Kızlar emar çekilicem sipralim var kagıtta okuyunca gördüm. Takılan hastaneden izin belgesi gerekiyomuş. Bu şekilde çekilen varmı bir sorun oluyormukı korktum biraz
myarenb ebru_ebru ben çektirdim hiç sormadılar hatta ben söyledim sorun yok dediler ama rahim içinse durum farklı, üst batın çektirdim ben
ebru_ebru myarenb bende karaciger safra kesesı feln ordan çektiricem. Doktorda bırsey sormadu oyle kagıtta yazıyordu