furkanmommy karnının tok olduğundan eminseniz gaz vardır. Siz ne kadar çıkarttınız diye düşünseniz de o gaz hep var . Ben de 7 ay önce aynı durumdaydım panik, çaresiz. Aç değil ,altı temiz, gazı yok diyodum ama varmış meğer. Onca gaz masajı ,gaz kemeri,gaz damlası nafile…Ne zamanki gaz sorunu bitti benimkinin de ağlamaları bitti. Bana da burda hep gazı vardır dediklerinde sinir oluyodum yok işte gazı çıkarttık diyodum sinirleniyodum🤣 ama haklılarmış. O yüzden yazmak istedim. Bi de ben de hem emzirip hem mama veriyodum. Aptamil kullanıyorduk doktora gittik Sma comfort 1 kullanın dedi. Onu kullanmaya başladık ve gaz sorunu bitti. Belki mama değişikliği yapmanız gerekebilir.Bol bol masaj, sıcak gaz kemeri vs.. hafifletir. Mamayı mutlaka doktorunuza danışın ne kullaniyosunuz bilmiyorum ama .