Canım anneler merhabalar 21 önce doğum yaptım.
Hiç bir sorunum yoktu. Az önce sol tarafımda dikişler başladığı yerde açılma ve iltihap fark ettim. Yarın doktora gideceğim ama korkuyorum sizce de geç bir zaman değil mi açılma için ? Başına gelen oldu mu ? Nasıl bir tedavi uyguladılar ? Teşekkür ederim şimdiden.