Merhabalar kızlar kordonlarını baglatanların yardımına ıhtıyacım var 3 sezeryan sonrası yeter artık dıyıp kordonlarımı baglattım bebeğim 8 aylık henuz normal sekılde adet olmadım gecmıs aylarda 1-2 gun geldı normalmış gıbı kesıldı kahve rengi lekelenmem oluyor ama adet olmuyorum kordon baglattıktan sonra hamıle kalma sansım yok değil mi cunku adet olmuyorum dıye sanırım baya bı sıskınlık var sankı hamileymişim gibi his asırı karnım cıktı yanı neden boyle oldu anlam veremedım bu durumu yasayan varmı yada kordon baglattıktan sonrası nasıl gectı surecınız neler oldu adetınzde falan