almila24102024 Aynı şeyleri yaşadım. Yaşamaya da devam ediyoruz. 3 aylıkken çıktı bizimde deri testi yapıldı negatif çıktı. Cildiye, alerji, çocuk Dr. Hepsi baktı atopik dediler. Ama bugün ek gıdaya başladık yoğurt verdim. Ve kızarıklık oluştu. Ben alerji olduğunu düşünüyorum. Testler doğru çıkmıyor olabilir. Ben de sürekli napıcam diye düşünüyorum. Nasıl geçicek diye bi kaç gün hafifleyip tekrar kızarıyor. Her türlü önlem aldım. Granül sabun çift durulama vs… gibi tekrar başka Dr gideceğim