Merhabalar herkese . Oğlum 2 yaşına yeni girdi ancak yaklaşık 2 aydır hiç yemek yemek istemiyor. Gün geçtikçe daha da artıyor bu durum . Normalde aşırı iştahlı bir bebekti herşey yerdi sebze , corba, et , meyve . Ama artık sıcak yemek yediremez oldum. Benimle aynı durumda olan var mı:((