arzutuana Kızlar 7 ay önce sezeryan oldum adet görmedim şuana kadar iki gündür karnım davul gibi şiş hamile gibiyim yani başına gelen var mı kabızdım epeydir ama şuan iyiyim ne ile alakalı olabilir bu derece şişlik ?