Az bir aydır iyiydi akşam uykusu 10 10 buçuk arası uyuyordu şimdi yine başladı uyumuyo ki 12 kadar ne güzel herkesin çocuğu saat 8 de 9 da uyuyo çok hevesleniyorum ya gündüz hiç uyumuyo dizimin dibinde akşam da şu saate kadar uyumuyo çok yıprandım artık hiç kendime vakit ayiramiyorum saçım bile 3_4 banyodur taranacak duruyo nasıl acicam yapayı bilmiyorum ne zaman düzelecek bu uyku ya doğduğundan beri böyle