Bundan bir kac ay once cok sicakta yatiyormusuz onu anladim.Su an petek kapali ve oda 23.2 derece.İcinde akleti var,pamuklu pijamasi var ve ustunu ortmuyorum.Eger ensesi buz gibiyse emin olun terliyor ve bu hastaliga en buyuk davet.Sogukta yatirin soguk hasta etmez merak etmeyin.Sadece uyandiginda ayaklarini usutmeyin yeter 😌😌