Merhaba hanımlar 22 gün oldu çocuğum doğalı İkinci çocuk bana çok ağır geldi kaldıramıyorum bunalmış gibiyim lohuslaık hali geçici dimi ailem uzakta o kadar yanlızım ki burda çocuklarıma adapta olamadım benimseyemiyorum bebeğimi büyük oğlum çok araya kaynıyor çok üzülüyorum eskisi gbi onunla ilgilenemiyorum sanki bu günler geçmiycek çıkmaza düştüm çaresizim lütfen bana akıl verin kendimi boşlukta hissediyorum herşey anlamsız geliyor neden böyle oldum anlamıyorum