Takan var mı. ?
Memnunmusunuz ?
8 aydır psikoljikmen çöktüm. Hamile olmak dan korkar oldum.
Hayızlıyken gidip taktırmam gerekmiş. 8 ay oldu hayız olmadım.
Sizler hemen gidip taktırdınız mı ?
Taktırmadıysanız nasıl korunuyorsunuz.
Taktırdıysanız. Süreç nasıl anlata bilirsiniz. En güvenilir deri altı implant denildi. Sizin fikriniz nedir. ?