Hanımlar merhaba,bebeğim tam 1 yaşında şu an ve hala yürümüyor.Koltuk kenarlarına tutunup 5-6 adım atıyor ama tutunarak.Onun dışında 2-3 saniye tutunmadan ayakta da durabilir ancak adım atma gibi bi hareket yok.Neyse asıl konuya geleyim bugün annemle konuşurken sen d vitamini verdin mi gibisinden bi muhabbet geçti aramızda ben sağlık ocağının verdiği d vitaminini 2. Ayın ortasına doğru bıraktım ve kendim özel bi d vitamini almadım ve 5. Ayından itibaren de yaz mevsimi geldiği için dışarı çıkardım güneşten karşılasın diye sizce annemin dediği gibi d vitaminini kullanmadığım için yürümüyor olabilir mi kızım?