hulyaklzmr benm kızımda 13. Ayda kusmalar başladı şuan 3 ay kustu hep..
Ondan önce yoktu kusma vs sorunlarımız şimdi yutmakta zorluk yaşıyor çiğneme vs yapmıyor yapsa da yiyeceği ağzında sakız gibi yapıyor yutmakta zorlanıyor..
Yada öğürüyor yemek yerken ve geğirme oluyor sizde belirtiler nelerdir.?
İnşAllah geçer kalıcı olmaz yaa çok zor oluyor yemek yedirmek boğazı ağrıyor gibi yutamıyor