Bebeğim 47 günlük sadece anne sütü veriyorum ama acıktığında ağlamıyor , doyup doymadığından emin değilim , kaç saate ve yaklaşık kaç cc içmeli tahmini olarak arada anne sütünü biberonla sa veriyorum , kilo alımı nasıl olmalı ? 2200 doğmuştu ve bebeğin doyduğundan nasıl emin olacağım tecrübeli anneler yazabilir mi ?