maygirl kedim tekir sokaktan bebekken sahiplendik , evet haklısınız mama önemli ama fırsatçılık çok fazla yani önerdiğiniz markayı biliyorum çok güzel bütçemi çok fazla aşıyor bende isterdim almak ama evde bir bebek eşim tek çalışıyor bide kedi ☹️ umarım orta segment mama kullanıp sizin yaşadığınız sorunları yaşamayız