Bebeğimde meme reddi yaşıyorum ne yaptıysa hiç emmedi 1 ay 5 günlük erkek bebek be biberon ile beslene olayını çözemedim mesela her zaman aynu açlıkta olmuyor bebekler kendileri emdikleri zaman onu ayarlıyorlar ama biberon devrede olunca onu ben ayarlayamıyorum her öğünde aynı mı vermeliyim az mı vermeliyim çok mu vermeliyim bilemiyorum kafam aşırı karışık aranızda yardımcı olacak biri var mı