yapraksylr Bebeğim 10.ayı doldu ne emekliyor ne yürüyor koltuk kenarında ben arkasındayken duruyor sonra kendisi eğri oturmuyor bile yürüteç denedim onlada parmak ucuyla ittiriyor kendini sizce doktora gitmelimiyim
aybarsmom34 yapraksylr 4 gün sonra 11 aylık olacak, ne emekleme ne yürüme hiçbiri yok 😂 Emekleme zaten bir gelişim göstergesi değil. Doktorum bir sorun olmadığını söyledi
etuerk yapraksylr emeklemek zorunda değil yürümek için de erken olabilir oğlum 14 ayına girdiğinde yürüdü neden acele ediyorsunuz zamanı gelince hepsimiz yapacak demekki daha vücudu hazır değil zorlayıp kötü sonuçlara sebep olmayın
Gul-42 yapraksylr dert etmeyın oglum emeklemeyı sonra yaptı 13 aylıkken yurudu tam olarak sonrada emekledı 😀
Serifealya Benim kızımda 13 aylıkken yürüdü yani telaslanmayin daha çok küçük emekliyorsa devamı gelir
saresmomy Benim kızımda 14 aylık ken emekledi 16 aylıkken yürüdü kafanıza takmayın hiç bende çok telaşlanmıştım ama bebekler böyle ne zaman ne yapacakları hiç belli olmuyor korkmayın.