Milaya baldan önce dikkat etmeniz gereken bi konu var palm yağı 🙁 araştırırsanız farkediceksiniz ki insan vucuduna yararı olmayan hatta zararı olan bi yağ .. benim kızım 14 aylık 4. Aydan beri kaşık maması kullanıyoruz neredeyse bütün markaları araştırdım yüzde doksanında malesefki palm yağı mevcut sadece hipp kullanıyorum pirinçli ve beş tahıllısını onlarda palm yağı yok gluten vs yok neyseki..